Overslaan en naar de inhoud gaan

Coebergh en Nameshapers bundelen de krachten

Coebergh Communicatie & PR en social media supporters Nameshapers werken nu officieel (en intensief) samen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze bundeling van krachten in aangrenzende disciplines in het communicatievak willen de bureaus opdrachtgevers synergie bieden in paid, owned en earned media.

‘We kunnen meteen in het begin van het campagneproces de koppen bij elkaar steken om te zorgen voor een optimale afstemming van ervaring, expertises en talent – met de best mogelijke resultaten als gevolg. Doordat we met de drie bureaus bij elkaar zitten, is het voor ons erg eenvoudig om snel te schakelen’, aldus Kiki Hirschfeldt, operationeel directeur Coebergh Communicatie & PR.

‘Het is voor ons een spannende, maar logische stap om samen te werken met een gerenommeerd bureau als Coebergh’, aldus Oliver de Leeuw, directeur Nameshapers.

De bureaus leerden elkaar kennen tijdens hun werk voor TEDxAmsterdam, nu al werken ze gezamenlijk aan verschillende opdrachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in