
Nameshapers is daarbij ingetrokken in het pand aan de Amsterdamse Leidsegracht waar ook Coebergh gevestigd is. In 2011 ging Coebergh al een krachtenbundeling aan met Vertov digital storytelling; een gespecialiseerd bureau voor de creatie en realisatie van digitale beeldvorming.
Met deze bundeling van krachten in aangrenzende disciplines in het communicatievak willen de bureaus opdrachtgevers synergie bieden in paid, owned en earned media.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com‘We kunnen meteen in het begin van het campagneproces de koppen bij elkaar steken om te zorgen voor een optimale afstemming van ervaring, expertises en talent – met de best mogelijke resultaten als gevolg. Doordat we met de drie bureaus bij elkaar zitten, is het voor ons erg eenvoudig om snel te schakelen’, aldus Kiki Hirschfeldt, operationeel directeur Coebergh Communicatie & PR.
‘Het is voor ons een spannende, maar logische stap om samen te werken met een gerenommeerd bureau als Coebergh’, aldus Oliver de Leeuw, directeur Nameshapers.
De bureaus leerden elkaar kennen tijdens hun werk voor TEDxAmsterdam, nu al werken ze gezamenlijk aan verschillende opdrachten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee