CMO’s omarmen ChatGPT als maatje om dagelijks mee te sparren
Elk jaar in september-oktober is het tijd voor een grote enquête onder marketeers, één van de belangrijkste doelgroepen van Adformatie: CMO Report. Net als vorig jaar doen we dat in samenwerking met Serviceplan Group (dat in Nederland actief is met haar House of Communication waar de bureaus Mediaplus, Serviceplan en Plan.Net onderdeel van zijn). We enquêteren daarvoor uitsluitend CMO’s of andere functionarissen die de hoogste marketingfunctie binnen een bedrijf bekleden. Maar liefst 111 topmarketeers vulden de enquête in.
Wat houdt de top van marketing-Nederland bezig? Waar liggen wat hen betreft de kansen? En waar liggen ze van wakker? Vandaag lichten we twee thema’s uit: artificial intelligence (nee, niet gaap, blijf bij ons) en… de KPI klanttevredenheid (NPS) wordt dit jaar belangrijker gevonden om het succes van marketinginspanningen te beoordelen dan vorig jaar. Empathie werkt?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid