Overslaan en naar de inhoud gaan

CMO’s omarmen ChatGPT als maatje om dagelijks mee te sparren

CMO Report | De hogesnelheidstrein die AI heet, dendert voort. Bijna álle CMO’s noemen het dé belangrijkste ontwikkeling van het moment.
ChatGPT op je smartphone
ChatGPT op je smartphone
© Shutterstock
ChatGPT op je smartphone
ChatGPT op je smartphone
© Shutterstock

Elk jaar in september-oktober is het tijd voor een grote enquête onder marketeers, één van de belangrijkste doelgroepen van Adformatie: CMO Report. Net als vorig jaar doen we dat in samenwerking met Serviceplan Group (dat in Nederland actief is met haar House of Communication waar de bureaus Mediaplus, Serviceplan en Plan.Net onderdeel van zijn). We enquêteren daarvoor uitsluitend CMO’s of andere functionarissen die de hoogste marketingfunctie binnen een bedrijf bekleden. Maar liefst 111 topmarketeers vulden de enquête in.

Wat houdt de top van marketing-Nederland bezig? Waar liggen wat hen betreft de kansen? En waar liggen ze van wakker? Vandaag lichten we twee thema’s uit: artificial intelligence (nee, niet gaap, blijf bij ons) en… de KPI klanttevredenheid (NPS) wordt dit jaar belangrijker gevonden om het succes van marketinginspanningen te beoordelen dan vorig jaar. Empathie werkt?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in