Overslaan en naar de inhoud gaan

Social Advertising in 2024: belangrijkste trends en nieuwe kansrijke platformen

Dit zijn de trends die de manier waarop merken adverteren misschien wel ingrijpend veranderen.
Reddit
Reddit
© Shutterstock
Reddit
Reddit
© Shutterstock

De wereld van social advertising is er anno 2024 niet minder dynamisch op geworden. Ook in 2024 zijn er opvallende trends die de manier waarop merken adverteren ingrijpend veranderen. Dat laat althans het nieuwste onderzoek van DDMA zien. De zogeheten DDMA Social Advertising Benchmark geeft inzicht in de belangrijkste verschuivingen binnen social media-advertenties in Nederland. In dit artikel bespreken we de opvallendste ontwikkelingen, van het opkomende belang van videodoelstellingen tot de verrassende nieuwe spelers zoals Reddit.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in