Overslaan en naar de inhoud gaan

Brabants Dagblad en Eindhovens Dagblad in een uitgeverij

De twee dagbladtitels Brabants Dagblad en Eindhovens Dagblad gaan per 1 mei op in een nieuwe uitgeverij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In die nieuwe uitgeverij blijven de afzonderlijke titels Brabants Dagblad en Eindhovens Dagblad bestaan, met ieder een eigen hoofdredactie. De directie vestigt zich in Eindhoven. De samenvoeging biedt naast bedrijfseconomische ook vele kwalitatieve synergie voordelen, melden de partijen.

related partner content for mobile comes here

Directeur van de nieuwe uitgeverij is Marco Paans, al directeur Brabants Dagblad sinds december 2007 en sinds een enige tijd ook interim-directeur Eindhovens Dagblad. Hij stelt: "De nieuwe combinatie stelt ons in staat om krachten te bundelen waardoor we de komende jaren nog meer mogelijkheden kunnen creëren om via de krant en multimediaal slagvaardiger te opereren op de lezers- en adverteerdersmarkt.'

De Ondernemingsraden van Brabants Dagblad en Eindhovens Dagblad hebben al een positief advies gegeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in