Blyk van start in Nederland


Jongeren kunnen met Blyk gratis bellen en sms-en, in ruil voor advertenties op hun mobiel, echter alleen van merken die ze waarderen.
Het netwerk wordt geheel bekostigd door middel van advertising. Blyk gebruikt Vodafone als host operator.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAntti I‒hrling, mede-oprichter Blyk, tegen MarketingOnline: "We zien geweldige kansen in Nederland. We voorzien hier veel vraag naar onze dienst; interacteren met merken die je leuk vindt, in ruil voor gratis communicatie. Het succes in Groot Brittannië - meer dan 100.000 leden en een hoge respons rate - bewijst dat Blyk werkt als jongerenmedium. Jonge mensen willen namelijk in dialoog met merken en willen ook gratis bellen en sms-en. Blyk wordt in Nederland het eerste mobiele jongerenmedium, dus we gaan pionieren en adverteerders en media-inkopers leren om dit communicatiekanaal effectiever in te zetten.’
Blyk werd opgericht in 2006 door Pekka Ala-Pietilä and Antti I‒hrling en heeft nu kantoren in Helsinki en Londen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid