Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Research is Marktonderzoekbureau van het Jaar 2009

Vanavond was de uitreiking van de MOAwards 2009. Hierbij is Blauw Research uitgeroepen tot Bureau van het Jaar 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanavond was de . Hierbij is Blauw Research uitgeroepen tot Bureau van het Jaar 2009.

related partner content for mobile comes here

De jury heeft naar eigen zeggen gekozen voor het bureau dat baanbrekend was in 2008, in- en extern. Met actieve aandacht voor het eigen personeel, en sterke samenwerking met het onderwijs. Maatschappelijk betrokken, een promotor van de branchecodes, maar vooral een bureau dat de code rood heeft omgetoverd in de code blauw.

Het juryrapport:‘ heeft het afgelopen jaar de Superpromotor tot middelpunt van de activiteiten gemaakt. Niet alleen nog peilen wat er mis is (de rode vlag), maar ook nagaan welke positieve waarde klanten hechten aan je bedrijf of merk (de blauwe vlag) en nagaan welke (pr-)impact dat heeft op potentiële gebruikers. Zorg er dan ook nog voor dat klanten en bedrijven echt tot elkaar komen en het nieuwe inzicht is een feit. Blauw werkt met SSI-panels, het grootste panel in meer dan 50 landen, het kende een sterke groei in 2008, is innovatief, en - om in promotietermen te blijven - een promotor van het vak.’

De jury nomineerde dit jaar vijf bureaus voor Bureau van het Jaar: ‘Het was verheugend om tot deze vijf bureaus ook twee kwalitatieve bureaus te mogen rekenen. Dat tekent de ontwikkeling van dat deel van het vak.’

De andere genomineerden waren:
-
-
-
-

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in