Blauw Research is Marktonderzoekbureau van het Jaar 2009


Vanavond was de uitreiking van de MOAwards 2009. Hierbij is Blauw Research uitgeroepen tot Bureau van het Jaar 2009.
De jury heeft naar eigen zeggen gekozen voor het bureau dat baanbrekend was in 2008, in- en extern. Met actieve aandacht voor het eigen personeel, en sterke samenwerking met het onderwijs. Maatschappelijk betrokken, een promotor van de branchecodes, maar vooral een bureau dat de code rood heeft omgetoverd in de code blauw.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet juryrapport:‘Blauw Research heeft het afgelopen jaar de Superpromotor tot middelpunt van de activiteiten gemaakt. Niet alleen nog peilen wat er mis is (de rode vlag), maar ook nagaan welke positieve waarde klanten hechten aan je bedrijf of merk (de blauwe vlag) en nagaan welke (pr-)impact dat heeft op potentiële gebruikers. Zorg er dan ook nog voor dat klanten en bedrijven echt tot elkaar komen en het nieuwe inzicht is een feit. Blauw werkt met SSI-panels, het grootste panel in meer dan 50 landen, het kende een sterke groei in 2008, is innovatief, en - om in promotietermen te blijven - een promotor van het vak.’
De jury nomineerde dit jaar vijf bureaus voor Bureau van het Jaar: ‘Het was verheugend om tot deze vijf bureaus ook twee kwalitatieve bureaus te mogen rekenen. Dat tekent de ontwikkeling van dat deel van het vak.’
De andere genomineerden waren:
- Ferro
- Mare
- Synovate
- Ruigrok Netpanel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid