Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Cream Silk: Human Hair Quartet

Unilever en JWT laten zien hoe sterk haren zijn na het gebruik van Cream Silk-conditioner door dit haar te gebruiken in de strijkstokken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de kracht van de Cream Silk Hair Fall Defense conditioner van Unilever te laten zien, bedachten JWT Singapore en JWT Manila het eerste 'Human Hair Quartet'. Vier violisten speelden een concert met strijkstokken met mensenhaar in plaats van paardenhaar. JWT wilde hiermee af van de veel gebruikte manier om haarproducten te promoten; een model dat met haar haar speelt, het borstelt of shots van het haar om het product aan de man te brengen. JWT wilde de belofte van 'sterk haar' op een manier brengen die nog niet eerder was gezien. Een bekend Filipijns vioolkwartet speelde met deze strijkstrokken in één van Manila's drukste winkelcentra. Ze speelden in totaal 240 minuten, zonder dat er ook maar een haar brak. Meer dan 600 mensen bekeken het concert en er werden 450 samples weggegeven.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Executive Creative Director: Tay Guan Hin
Creative Director: Gayle Lim/Teng Runrun
Copywriter: Gayle Lim
Teng Runrun: Art Director
Account Manager: Missy Tolentino
Group Account Director: Mylene Rayala
Account Executive: Nikka Velilla
Producer: Missy Tolentino
Advertiser / Unilever Asia Pacific: Jopa Malantic/ Sze Tian Poh

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in