Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile trakteert op 'pizza van eigen deeg'

Voor het hoofdkantoor van Vodafone trakteert T-Mobile vandaag op 'een pizza van eigen deeg'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De telecomaanbieder deelt pizza’s uit aan voorbijgangers en medewerkers van de rood- witte concurrent. Zij hebben de keuze uit een pizza, die geheel naar eigen smaak kan worden samengesteld of ‘hun’ eigen alles-in-één-pizza. De guerrillastunt is een inhaker op de reclamespot van de Vodafone die op hun beurt weer inhaakt op de campagne van T-Mobile. Boegbeeld Ali B weet hierin de telecomdirectie te overtuigen van een aanpak waarin consumenten hun productpakket naar eigen wens kunnen samenstellen. Ook vandaag staat de vraag centraal: mét verplicht ansjovis of zonder?

related partner content for mobile comes here

Het verhaal van Vodafone, T-Mobile en een pizza ansjovis

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in