T-Mobile trakteert op 'pizza van eigen deeg'
Voor het hoofdkantoor van Vodafone trakteert T-Mobile vandaag op 'een pizza van eigen deeg'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De telecomaanbieder deelt pizza’s uit aan voorbijgangers en medewerkers van de rood- witte concurrent. Zij hebben de keuze uit een pizza, die geheel naar eigen smaak kan worden samengesteld of ‘hun’ eigen alles-in-één-pizza. De guerrillastunt is een inhaker op de reclamespot van de Vodafone die op hun beurt weer inhaakt op de campagne van T-Mobile. Boegbeeld Ali B weet hierin de telecomdirectie te overtuigen van een aanpak waarin consumenten hun productpakket naar eigen wens kunnen samenstellen. Ook vandaag staat de vraag centraal: mét verplicht ansjovis of zonder?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het verhaal van Vodafone, T-Mobile en een pizza ansjovis
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid