Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereik Intermediair Weekblad blijft groeien

Het aantal ‘opens’ van het digitale Intermediair Weekblad was bij aanvang 80 duizend. Het laatste record is meer dan het dubbele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin mei meldde Intermediair Weekblad nog een record van het aantal lezers per editie van 110 duizend (voortschrijdend gemiddelde over de laatste vier nummers). Nu is dat voortschrijdend gemiddeld al 128 duizend, een stijging van 16 procent. De meest recente editie werd zelfs 163 duizend keer geopend.

related partner content for mobile comes here

Uit een analyse van VNU Vacature Media blijkt dat 29 procent van de lezers het magazine bekijkt op tablet of telefoon, de rest bekijkt het via de computer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in