Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU Exhibitions Europe genomineerd voor UFI Marketing Award

VNU Exhibitions Europe is met het Klantactivatieprogramma genomineerd voor de UFI Marketing Award 2013. Het programma stelt exposanten in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het programma bestaat uit een aantal communicatiemiddelen, een marketing cockpit, masterclasses voor actieve exposanten die verdieping zoeken en de workshop marathon voor alle exposanten. Tijdens de marathon brengen specialisten uit verschillende disciplines beursdeelnemers de fijne kneepjes van campagne voeren bij.

related partner content for mobile comes here

VNU Exhibitions kiest voor een gesegmenteerde aanpak, waarin het exposanten na een intake gesprek kwalificeert in vier groepen. Hierbij wordt gekeken of exposanten gemotiveerd zijn campagne te voeren en of zij daartoe ook daadwerkelijk in staat zijn. Elke groep krijgt een op maat gemaakt programma aangeboden.

Inmiddels hebben exposanten van eenentwintig beurstitels gebruik kunnen maken van het programma. Uit onderzoek blijkt dat exposanten die de workshop marathon hebben gevolgd 16 procent actiever zijn, deelnemers aan de master classes zijn 8 procent actiever. Vierenvijftig Procent van de bedrijven die het Klantactivatieprogramma hebben gevolgd geeft aan deel te nemen aan de volgende editie, tegen eenenveertig procent van de niet-actieve exposanten.

VNU Exhibitions heeft eerder - in 2002 - de UFI Marketing Award in de wacht gesleept met het VNU Leadmarketing Program. De prijs is een initiatief van de Global Association of the Exhibitions Industry, de overkoelende organisatie van beursorganisatoren en complexexploitanten wereldwijd en is gericht op marketing tijdens evenementen. VNU Exhibitions presenteert het programma op 19 september aan een internationale jury van marketingprofessionals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in