Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Stichting Vluchteling

[ OPERATOR ] maakte schaduwkunst om vluchtelingen zichtbaar te maken voor Stichting Vluchteling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf Wereld Vluchtelingen Dag (20 Juni 2013) doemden er vluchteling schaduwen op in verschillende plekken in Amsterdam. Onder andere op de Dam, het Museumplein, het Spui en het Leidseplein. Met deze schaduwkunst wordt ‘de walk’ gevisualiseerd die vluchtelingen moeten afleggen naar veilig gebied. De schaduwen werden ondersteund door een bordje met de kernboodschap Maak Vluchtelingen Zichtbaar. De schaduwkunst was te zien tot 1 juli 2013. In lijn met deze actie is er ingezet op fotografie verspreid via een marketingmix van print, public relations en sociale media.

related partner content for mobile comes here

Credits:
[ OPERATOR ]
- Creatie + Productie
Suzanne van den Bouwhuijsen - Sr. Producer

Jolien Margry - Producer

Kim Triesscheijn - Copy

Jarr Geerligs - Art

Alfred van der Klis - Copy

Jan van den Bergh - Copy

Leah van Praag - Ontwerp en DTP

Bas Losekoot - Fotograaf

Hans Loosman - Beeldbewerking

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in