Campagne: Stichting Vluchteling
Vanaf Wereld Vluchtelingen Dag (20 Juni 2013) doemden er vluchteling schaduwen op in verschillende plekken in Amsterdam. Onder andere op de Dam, het Museumplein, het Spui en het Leidseplein. Met deze schaduwkunst wordt ‘de walk’ gevisualiseerd die vluchtelingen moeten afleggen naar veilig gebied. De schaduwen werden ondersteund door een bordje met de kernboodschap Maak Vluchtelingen Zichtbaar. De schaduwkunst was te zien tot 1 juli 2013. In lijn met deze actie is er ingezet op fotografie verspreid via een marketingmix van print, public relations en sociale media.
Credits:
[ OPERATOR ]
- Creatie + Productie
Suzanne van den Bouwhuijsen - Sr. Producer
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisJolien Margry - Producer
Kim Triesscheijn - Copy
Jarr Geerligs - Art
Alfred van der Klis - Copy
Jan van den Bergh - Copy
Leah van Praag - Ontwerp en DTP
Bas Losekoot - Fotograaf
Hans Loosman - Beeldbewerking
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid