Overslaan en naar de inhoud gaan

De slag om McDo Bilzen is begonnen

Onlangs opende McDonald’s Bilzen z’n deuren. Met ‘De slag om McDonald’s Bilzen’ creëerde TBWA België een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Bilzen is er, zoals in vele gemeentes, een gezonde rivaliteit tussen de verschillende deelgemeenten van het dorp. In een outdoorcampagne worden de verschillende deelgemeenten uitgedaagd om het tegen elkaar op te nemen: door een foto te uploaden via een Facebook-app kan elke inwoner makkelijk deelnemen.

related partner content for mobile comes here

Alle foto’s komen aan de wedstrijdmuur in het restaurant te hangen. En de deelgemeente met het hoogste percentage deelnemers, wint voor één week de slag om McDo Bilzen. Die week krijgt elke inwoner van de winnende deelgemeente een smakelijke verrassing als hij in z’n McDo komt eten.

Omdat de dialecten nog bijzonder levendig zijn in Bilzen, en omdat er verschillende dialecten zijn in de verschillende deelgemeenten, werden de posters in het dialect opgesteld. Daarvoor riep TBWA de hulp in van Bilisium, de lokale heemkundekring: zij zorgden ervoor dat alle dialectuitingen helemaal goed zaten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in