Overslaan en naar de inhoud gaan

TNS Nipo marktonderzoekbureau van het jaar

TNS Nipo is verkozen tot marktonderzoekbureau van het jaar 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het marktonderzoekbureau won de prijs tijdens de uitreiking van de MOA Awards, op 5 juni bij strandclub Vooges in Zandvoort.

related partner content for mobile comes here

De jury over de winnaar: ‘Voorheen wellicht – oneerbiedig gezegd - een moloch, maar vandaag de dag een bureau dat haar koers verlegt, transformeert en zichzelf opnieuw aan het uitvinden is. Een koers die gebaseerd is op drie pijlers: klantinzicht, wetenschap en technologie. Met een sterke en duidelijke visie op het vakgebied, met analytisch vermogen aan de ene kant en begrip van cultuur en gedrag aan de andere. De koers verleggen vanuit een bestaande situatie vereist inzicht, durf en vasthoudendheid, ook als het even tegenzit. Gepresenteerde cases, waaronder Mobile 360, zijn voor de jury concrete voorbeelden van deze nieuwe richting.’

Overige genomineerden in deze categorie waren Beautiful Lives en MWM2.

Hans Lingeman van Winkle is verkozen tot marktonderzoeker van het jaar. Hij won van medegenomineerden Bart Roozen (Multiscope) en Durk Bosma (Delta Marktonderzoek).

De MOA Wetenschapsprijs 2013 ging uiteindelijk naar het artikel “Houdbaarheid van churnvoorspellingsmodellen”, door Peter Verhoef, Tammo Bijmolt en Hans Risselada, van de Rijksuniversiteit Groningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in