Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Driessen weg bij Aegon

Jan Driessen verlaat Aegon. Hij vertrekt aan het einde van het jaar. Driessen is 14 jaar lang verantwoordelijk geweest voor alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Driessen, tevens voorzitter van de Bond van Adverteerders, BVA, verlaat Aegon eind 2013. Het komende halfjaar gebruikt hij om de lopende projecten en campagnes af te handelen en over te dragen.

related partner content for mobile comes here

Driessen: 'De vraag die ik mezelf heb gesteld, luidt: "Waar krijg ik op mijn 67ste spijt van? Welke droom heb ik dan niet gerealiseerd?" Ik dank daarom Aegon voor het in mij gestelde vertrouwen, ook en vooral gedurende de vele spannende momenten, ik dank mijn medewerkers voor hun loyaliteit maar gelukkig ook kritische grondhouding en ik dank alle relaties, bureaus en journalisten voor de altijd persoonlijk plezierige samenwerking. Aegon is door jullie bijdragen in die jaren echt een beter klantbedrijf geworden. Het is daarom niet makkelijk om de hechte, dierbare en gerieflijke banden te verbreken, maar ik voel dat het moet.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in