Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco, ING Bank en T-Mobile genomineerd voor Gouden Oor Award

Na beoordeling van de cases en uitvoering van de site visits heeft de jury Eneco, ING Bank en T-Mobile genomineerd voor de Gouden Oor Award…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na beoordeling van de cases en uitvoering van de site visits heeft de jury Eneco, ING Bank en T-Mobile genomineerd voor de Gouden Oor Award 2013, de award voor de meest klantgevoelige organisatie. De Gouden Oor Award wordt op 3 oktober voor de vijfde keer uitgereikt en is een initiatief van het Gouden Oor Platform. Met de uitverkiezing van de Gouden Oor Award beoogt het Platform bij te dragen aan meer bewustwording voor professionalisering van feedbackmanagement en de aandacht te vestigen op best practices om van te leren. Eerder sleepten MCB Nederland (2007), ABN Amro (2009), Robeco (2011) en Essent en KLM (2012) de prijs in de wacht.

related partner content for mobile comes here

Op een Gouden Oor bijeenkomst presenteren de genomineerde organisaties hun best practices, waarna de jury de winnaar bepaalt. Eneco toont dan aan hoe ‘Hostmanship’ medewerkers diepgaand betrokken maakt bij het klachtenmanagement, waardoor de klant zich wezenlijk welkom voelt met zijn klacht. ING Bank laat zien hoe het activeren van alle ogen en ogen van alle medewerkers via een Ambassadeursapp hun klachtmanagement integraal versterkt. T-Mobile etaleert hoe een klantenloyaliteitsstrategie zich succesvol laat vertalen naar effectief klachtenmanagement.

De verkiezing wordt opgeluisterd door een key note van Corine Jansen, 'Chief Listening Officer' van het Radboud REshape & Innovation Center van het Universitair Medisch Centrum in Nijmegen.

De toetsingskaders die worden gehanteerd zijn gebaseerd op de internationale richtlijn ISO 10002 voor klachtbehandeling, internationale best practices en de Gouden Oor Standaard. De jury van de Gouden Oor Award wordt gevormd door prof. dr. ir. Kees Ahaus (hoogleraar kwaliteitsmanagement aan de Rijksuniversiteit Groningen en directeur van TNO management consultants), Hein Dekker (lead auditor Vedas Quality), Eric de Haan (voorzitter Stichting Gouden Oor en directeur Seven customer value management), prof. dr. Fred Langerak (hoogleraar Management van Productontwikkeling aan de Technische Universiteit Eindhoven) en drs. Jean-Pierre Thomassen (managing consultant TNO management consultants).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in