Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes
Partnerbijdrage Publicis Groupe NL lanceert tweede landelijk onderzoek naar LGBTQ+ representatie in campagnes
Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week – Showrush: interactief achter de webcam
Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week – Showrush: interactief achter de webcam
Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week – Showrush: interactief achter de webcam
Premium Data & Insights TNS Nipo marktonderzoekbureau van het jaar TNS Nipo is verkozen tot marktonderzoekbureau van het jaar 2013.
Premium Merkstrategie LEWIS PR neemt DMG over LEWIS PR heeft de Davies Murphy Group (DMG) overgenomen, een pr- en marketingservicesbureau met kantoren in de V.S., Groot-Brittannië en…
Premium Data & Insights TNS Nipo marktonderzoekbureau van het jaar TNS Nipo is verkozen tot marktonderzoekbureau van het jaar 2013.
Premium PR Consument vertrouwt voedsel minder Consumenten hebben minder vertrouwen in voedselproducten dan een jaar geleden. Ze twijfelen vooral aan de echtheid van producten. Drie op…
Premium Data & Insights 'Visie op verandering' door André Manning: stel nu je vraag! Twitter, Facebook, Pinterest, Vine, alles is social en dat verandert de wereld om ons heen razendsnel. André Manning van Philips…
Premium Data & Insights TNS Nipo marktonderzoekbureau van het jaar TNS Nipo is verkozen tot marktonderzoekbureau van het jaar 2013.
Premium Merkstrategie LEWIS PR neemt DMG over LEWIS PR heeft de Davies Murphy Group (DMG) overgenomen, een pr- en marketingservicesbureau met kantoren in de V.S., Groot-Brittannië en…
Premium Data & Insights TNS Nipo marktonderzoekbureau van het jaar TNS Nipo is verkozen tot marktonderzoekbureau van het jaar 2013.
Premium PR Consument vertrouwt voedsel minder Consumenten hebben minder vertrouwen in voedselproducten dan een jaar geleden. Ze twijfelen vooral aan de echtheid van producten. Drie op…
Premium Data & Insights 'Visie op verandering' door André Manning: stel nu je vraag! Twitter, Facebook, Pinterest, Vine, alles is social en dat verandert de wereld om ons heen razendsnel. André Manning van Philips…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee