Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktplaats organiseert Pop-Up Twitter veiling

Bekende Nederlanders doneren hun gebruikte baby- en kinderspullen voor een Pop-up Twitterveiling van Marktplaats. De opbrengst gaat naar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen die op het punt staat om een baby- of kinderkamer in te richten, kan via Twitter de hele week meebieden op gebruikte en gerestylede kindermeubels en- accessoires van Linda de Mol, Tanja Jess, Birgit Schuurman, Froukje de Both, Dinand Woesthoff, Angela Schijf en andere bekende ouders. Alle spullen zijn ook te zien in vier trendy ingerichte babykamers in de speciaal ingerichte Pop-Up Store aan het Spui in Amsterdam, de eerste bakstenen winkel van Marktplaats.

related partner content for mobile comes here

De veiling is donderdagmiddag 16 mei gestart en sluit op 23 mei om 19:00 uur. De opbrengst gaat volledig naar de Guusje Nederhorst Foundation, die zich inzet voor de 31.000 kinderen die in Nederland in opvangcentra aan een nieuw leven werken. Op Twitter () en via kunnen mensen hun bieding plaatsen en het laatste bod volgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in