Toch op vakantie?
Een derde van 2000 ondervraagde Britse consumenten zegt dat de crisis geen invloed heeft op hun vakantieplannen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
19 procent zegt in 2009 minder vaak weg te gaan, 12 procent blijft vanwege de crisis in eigen land en 10 procent kiest voor een goedkopere vakantie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Merkreputatie (betrouwbaarheid, eerlijkheid, duurzaamheid) weegt zwaarder dan voorheen bij de keus. Internet blijft de belangrijkste bron voor reisinformatie, met word of mouth op plaats twee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok gidsen en reismagazines blijven populair. Een effectieve marketingstrategie is dan ook om geïntegreerde uitingen te brengen via diverse kanalen, inclusief word of mouth. De consument en zijn wensen en voorkeuren -niet noodzakelijkerwijs het product- moeten de motor zijn van de campagne.
Bron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid