Overslaan en naar de inhoud gaan

Middeldorp weg bij VDM + Dataview

Chris Middeldorp is weg als algemeen directeur van het Rotterdamse reclamebureau VDM Reklame en VDM + Dataview Communicatiegroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn taken worden voorlopig waargenomen door Ot Ciolina, tevens eigenaar/oprichter van VDM Advertising. De bedoeling is de vrijkomende plek nog dit jaar op te vullen. Verschil van inzicht over de te volgen koers van de bureaugroep was volgens Ciolina aanleiding om elkaars wegen te laten scheiden.

related partner content for mobile comes here

Ciolina ontkent enig verband met de economische crisis. VDM werkt vooral voor retailers en klanten uit de automotive branche. ‘Er zijn klanten die het minder doen, maar de meeste blijven overtuigd bezig met het genereren van traffic en zien dat ze moeten blijven investeren in het eigen merk.'

Wat Middeldorp gaat doen is niet bekend. Hiervoor was hij onder meer partner van Euro RSCG 4D en managing director van Benjamens van Doorn Euro RSCG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in