Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzetgroei Clear Channel Hillenaar in 2015

Algemeen directeur Jeroen Hillenaar verwacht dat de omzetgroei in 2016 doorzet,
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hillenaar spreekt van een succesvol 2015 met een omzetgroei van 11,6 procent. Dat is voornamelijk het gevolg van de stijgende vraag naar abri’s en het digitaliseren van buitenreclameobjecten, zegt hij.

related partner content for mobile comes here

De omzet op abri’s steeg 2015 gestegen met 15,3 procent ten opzichte van vorig jaar. Deze groei is volgens Hillenaar vooral te verklaren door het uitbreidende netwerk van Clear Channel. In 2015 won de buitenreclame-exploitant concessies in Twente, Flevoland en de Bollenstreek. Daarmee is Clear Channel, als het om abri’s en Infopanelen aan de openbare weg gaat, aanwezig in 80 procent van de Nederlandse gemeenten. Hillenaar: &;Exterion Media en JCDecaux zijn respectievelijk aanwezig in 28 en 9 procent van de Nederlandse gemeenten. Hiermee is Clear Channel de exploitant met de beste landelijke dekking.&;

Clear Channel Hillenaar heeft geïnvesteerd in de digitalisering van buitenreclameobjecten, zoals de digitale reclamemast ‘Triple Digital’, gelegen aan de A16 in Rotterdam en het ‘Digital Billboard’ in Amsterdam. Beide objecten zijn toegevoegd aan het digitale pakket van het bedrijf. &;Er is duidelijk vraag naar deze vorm van outdoor. De omzet is veelbelovend.&;

Voor 2016 verwacht Hillenaar de omzetgroei verder doorzet.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in