Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiquity neemt Morgan Clark & Company over

Mobiquity wil zijn Europees aanbod verbreden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiquity, een leverancier voor oplossingen voor mobile engagement, neemt het Amsterdamse adviesbureau Morgan Clark & Company over. Mobiquity&;s doel is om zijn Europese activiteiten op het gebied van advies en transformatieservices verder uit te breiden.

related partner content for mobile comes here

Morgan Clark focust zich op technologieën, businessconsulting en projectmanagement.  Dat past bij de doelen van Mobiquity: ‘Wij zijn er sterk op gericht innovatieve oplossingen te bieden, die een rijke gebruikerservaring, een businessstrategie en geïntegreerde technologie combineren. Nu de mobiele trend zorgt voor verandering en innovatie bij bedrijven, blijven we vasthouden aan onze multidisciplinaire benadering en stimuleren we de innovatie binnen het groeiende aantal Europese klanten,’ aldus Bill Seibel, CEO van Mobiquity.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in