Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola marketeer gaat voor Samsung werken

Het Koreaanse bedrijf probeert zijn mobiele tak weer op de rails te krijgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

meldt dat Pio Schunker (tot augustus 2013 senior vice president integrated marketing communications voor Coca-Cola North America Group) senior vice president integrated marketing voor de IT- en mobile divisie wordt.

related partner content for mobile comes here

Samsung neemt op dit moment veel nieuwe marketeers aan. Het concern ondervindt op de mobile markt veel concurrentie van Apple en Chinese concurrenten als Xiaomi - vooral op de Aziatische markt.

Het probeert met een shift in de strategie marktaandeel terug te winnen.

Afgelopen jaar stapte Vince Hudson van Procter & Gamble over naar Samsung, hij werd de nieuwe vice president marketing en operations voor de Amerikaanse mobile afdeling van Samsung.

Begin dit jaar kwamen er twee andere uit de wereld van consumer packaged goods bij.

Samsung zit naar verluidt ook achter aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in