Overslaan en naar de inhoud gaan

AdGibbon toont sporthorloge TomTom in 360 graden

AdGibbon creëerde voor TomTom een mobiel advertentieformaat in de My Campaign creator.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DQ&A lanceert samen met AdGibbon en Mappmedia een mobiele campagne voor het nieuwste horloge van TomTom. Een 360graden-videobeeld van het horloge laat de mobiele gebruiker ‘spelen’ met het horloge. De gebruiker kan daardoor alle eigenschappen van het horloge bekijken.

Via de data van Mappmedia kwam digitaal marketing bureau DQ&A in contact met de grootste fitness-apps en platforms. Hier werd de campagne vervolgens getoond. Het bureua focuste op drie momenten binnen een training: de planfase, pre workout en na de training. Gedurende de campagne optimaliseerde het bureau de campagne op de best presenterende fases en platforms.

Volgens het bureau lag de interactie gemiddeld op 10% en had de ‘klik door’-button een gemiddelde ratio van 4%.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in