Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Marketing Monitor 2015 weer van start

85% van de marketeers beloofde vorig jaar mobile marketing te zullen integreren in de marketingmix. Hebben ze hun belofte gehouden?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlandse marketeers zetten mobile steeds meer in als een geïntegreerd onderdeel van de marketingmix. Zo luidde een van de conclusies uit het Mobile Marketing Monitor-onderzoek in 2014. 93% van de adverteerders verwachtte in 2015 mobile marketing te gaan inzetten. En van de marketeers die in 2014 mobile nog niet hadden geïntegreerd, zei 85% dit voor 2015 te willen realiseren.

related partner content for mobile comes here

In samenwerking met digital marketingbureau Mediascience voeren Adformatie en Mobilemarketing.nl jaarlijks onderzoek uit naar de inzet van mobile marketing in Nederland. Het onderzoek geeft een mooi inzicht in hoe mobiel wordt ingezet door de grootste adverteerders van Nederland. Met deze gegevens signaleren we nieuwe feiten, trends en krijgt mobiel de aandacht die het verdient.

Werkt u met mobile marketing aan adverteerderszijde, en wilt u meedoen aan het onderzoek van 2015? en ontdek wat de actuele status is van mobile marketing bij adverterend Nederland. Invullen duurt ongeveer 5 minuten, respondenten maken kans op een leuke incentive.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in