Overslaan en naar de inhoud gaan

DSM brengt met ‘Science Can Change the World’ ode aan de wetenschap

De film vertelt het verhaal van vijf baanbrekende wetenschappers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

– een corporate cinema agency – is verantwoordelijk voor het concept en de realisatie van de film: ‘Unsung heroes of science’.

related partner content for mobile comes here

In de film spelen vijf bijzondere wetenschappers – van verschillende nationaliteiten en vakgebieden – hun eigen verhaallijn. Deze wetenschappers werken ondanks vele tegenslagen aan innovaties die de wereld op een positieve manier veranderen.

‘We raakten geïnspireerd door het doorzettingsvermogen dat wetenschappers hebben om iedere dag uitdagingen te slechten, eigenlijk net zoals topatleten”, stelt Jasper Claus, creative director van 1Camera. ‘Maar in tegenstelling tot topatleten hoor je zelden iets over wetenschappers. Terwijl hun werk ons dagelijkse leven beïnvloedt en de wereld verandert. Daarom bedachten we dit concept, om zo een krachtige ode aan de wetenschap te brengen.’

Jos van Haastrecht, Director Global Brand, Digital and Communications van vervolgt: ‘Met deze campagne willen we de wetenschap een menselijk gezicht te geven en de dialoog openen over de relevantie van wetenschap in het aanpakken van maatschappelijke uitdagingen. DSM is een science gebaseerd bedrijf: wetenschap en duurzaamheid zitten in onze genen. We zijn dan ook trots op deze campagne die onze passie voor wetenschap voor een betere wereld zo krachtig uitdraagt.’

Meer informatie over de campagne is te vinden

Behind the scenes:

Credits:
Bureau: 1Camera
Opdrachtgever: Koninklijke DSM N.V. (Angelique Paulussen, Jos van Haastrecht, Rob Dirix)
Concept: Jasper Claus (1Camera) en Hugo Keijzer (Regisseur)
Realisatie: 1Camera, in samenwerking met regisseur Hugo Keijzer en producer Ellen Utrecht (MikeTeeVee)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in