Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare en BNTI introduceren Content Scan

Content lijkt inmiddels een onmisbaar middel in de communicatiemix. Daarom beginnen Mindshare en Brand New Telly Industries (BNTI) de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de willen Mindshare en BNTI concrete aanbevelingen en handvatten voor effectievere content marketing. De scan moet bijvoorbeeld inzicht geven in wat er over merken wordt gezegd en geschreven.

related partner content for mobile comes here

Ruud de Langen, ceo van Mindshare: ‘Op verschillende punten van de consumer journey zien we het belang van content groeien. Het gaat al lang niet meer om “iets leuks”, het gaat om een serieus onderdeel van ons vak. Met de introductie van de Content Scan willen we naar een nog volwassener contentmarketinglandschap in Nederland.’

Een complete Content Scan bestaat uit een quick scan van de huidige content van een merk, vervolgens een content profile, waarbij wordt onderzocht wat klanten van deze content vinden, en een content optimisation voorstel, waarbij gebruik wordt gemaakt van big data (surfgedrag van consumenten) om tot concrete aanbevelingen voor optimalisatie te komen.

Mirjam van Dijk Algemeen Directeur Brand New Telly: ‘We geloven dat het aandeel van contentmarketing alleen maar toe zal nemen de komende jaren. Maar ergens in geloven en iets zeker weten zijn twee verschillende dingen. Daarom hebben we de Content Scan ontwikkeld.’


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in