Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingliteratuur-koning Steven van Belleghem schrijft sci-fi thriller

Cybersecurity en klimaatopwarming als bedreiging voor de homo sapiens. Maar hoe ziet Van Belleghems eigen eco-voetafdruk er eigenlijk uit?
Steven goes fiction
Steven goes fiction
Steven goes fiction
Steven goes fiction

Steven van Belleghem is een gedreven auteur van management boeken. Binnen het marketingvakgebied zonder meer de succesvolste Nederlands-Vlaamstalige auteur. Dit najaar zorgde van Belleghem voor een verassing. Eerst verscheen ‘The Offer You Can’t Refuse’ een marketinggerelateerd vakboek, zoals we dat wel van Steven gewend zijn. Maar enkele weken later volgde Eternal, een boek in een genre dat we totaal niet van hem gewend zijn. Eternal is namelijk een lekker leesbare thriller, die speelt in het jaar 2041. Reden om Steven een aantal vragen te stellen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in