Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB Networks gaat nieuwe contentstrategie uitvoeren voor ABN Amro MeesPierson

Bureau wint opdracht na pitch.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ABN AMRO MeesPierson kiest voor LVB Networks als partner in contentmarketing. De grootste private bank van Nederland gaat na een uitgebreide pitch samenwerken met het Amersfoortse contentmarketingbureau. De vernieuwde contentstrategie bevat onder meer een online platform, magazine, video’s en social media.

related partner content for mobile comes here

Rijke klanten

LVB Networks ontwikkelde samen met ABN Amro MeesPierson een contentstrategie waarin de wereld van vermogende klanten centraal staat. 

Ferdinand Parijs, Directeur Marketing Strategie ABN AMRO MeesPierson: ‘In de financiële dienstverlening ligt het accent in communicatie al snel op je expertise. Samen met LVB Networks kozen we onder de noemer ‘Financial Focus’ voor een strategie waarbij niet ons productaanbod, maar de vragen die bij vermogenden leven centraal staan.&;

In alle uitingen van Financial Focus moet blijken dat de bank de wereld van zijn klanten niet alleen kent, maar ook begrijpt. Parijs: &;Dit zie je terug in het magazine, de video tutorials over veelvoorkomende vermogensvragen en in de content op het online platform.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in