Overslaan en naar de inhoud gaan

Eduard de Wilde: ‘Volvo is de eerste auto waarin ik geen rugpijn krijg’

Geef je me favoriete merk en ik vertel je wie je bent. Het merkportret.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week het Merkportret van Eduard de Wilde, directeur VODW Digital.

related partner content for mobile comes here

Met welk merk sta je iedere ochtend op?

Bulletproof. Daar maak ik mijn koffie mee. Met grasboter en MCT-olie. Het is mijn ontbijt en daarmee ga ik de hele ochtend als de brandweer.

Zonder welk merk kun je de deur niet uit?

Mijn Suunto. Ik heb de blingbling-versie van de Observer. Geen enkele buitensporter draagt deze variant omdat hij te veel glimt. Volgens mij heb ik de enige in Nederland. Ik kan niet zonder. Ook al heb ik niets aan een hoogtemeter op kantoor.

In welk merk kunnen ze je uittekenen?

Bulletproof. Dat is van de Amerikaanse biohacker Dave Asprey. Zijn lifestyle is een mengeling van quantified self, paleo en biohacking. Dat vind ik fascinerend. En Helfi.nl is natuurlijk mijn eigen merk waarin dat samenkomt.

Welk merk brengt je van A naar B?

Volvo. Ik heb mijn leven lang Duitse kwaliteit gereden. Maar dankzij de fiscus voor het eerst Zweeds. Barstenvol elektronica en de eerste auto waarin ik geen rugpijn krijg.

Met welk merk ga je iedere avond naar bed?

De sleepcycle-app op mijn iPhone.

Welk merk heeft je leven gered?

Dat zijn allemaal helmen waarvan ik het merk niet meer weet: met paardrijden toen ik eraf werd gegooid en op mijn hoofd terecht kwam, met bergklimmen toen er een steen op mijn hoofd kwam en met skiën na een botsing met een snowboarder. De helm zou een merk op zich moeten zijn.

Wat is voor jou op dit moment het inspirerendste merk?

Google. Fascinerend hoe het een centrale plek in ons leven heeft veroverd. En ze blijven maar doorgaan met het stretchen van het merk. Tegelijkertijd ook wel beangstigend.

Met welk merk wil je niet gezien worden?

Huismerken. Daar heb ik echt helemaal niets mee.

Welk merk is jouw guilty pleasure?

Daar heb ik er vrij veel van. Maar aan Vivani pure chocolade bezondig ik mij het vaakst. De Orange, 70% biologische chocolade met sinaasappelsmaak.

Welk merk is jouw geheime wapen?

Evernote. Daar sla ik alles in op. Ik heb ook de Snapscan Evernote Edition. Papier erin, digital eruit. Heerlijk.

Welk merk had nooit mogen bestaan?

Lariam. Antimalariamiddel. Misschien hebben er veel mensen baat bij gehad, maar voor mij pakten de bijwerkingen dramatisch uit.

Van welk merk kun je alleen maar dromen?

Harley-Davidson. Zo&;n jongensdroom. Maar ook na mijn midlife crisis zal ik nooit motor rijden.

Van welk merk zou je graag de rebranding doen?

Lego. Maar dan vooral de website. Die vind ik echt heel erg. Daar zou ik veel voor over hebben.

Welk verdwenen merk mag in de reprise?

Kodak. Die had ik wel een tijdige digitale transformatie gegund. Dat beeldmerk staat echt in mijn geheugen gegrift.

Wat is je favoriete slogan?

God is in the details.

Als jij een merk zou zijn, hoe zou je dat omschrijven?

Hmm, creatief, innovatief, betrouwbaar, direct, lichtelijk chaotisch en overgoten met een laagje testosteron.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in