KLM zegt contract met PMSvW/Y&R op


Dat heeft volgens een woordvoerder van KLM te maken met het feit dat PMS 'op basis van fixed fee/uren' werkt. KLM wil voortaan met al zijn bureaus op projectbasis werken. Dat geldt in Nederland al voor de relatie met Mediaedge:cia, TBWADirect Company, ACA/Jes en Lost Boys.
Woordvoerder Youssef Eddini van KLM zegt dat 'het blauw en de zwaan' in de campagne gehandhaafd blijft. 'Maar PMS zal in de toekomst moeten concurreren voor nieuwe projecten.' Er kunnen namelijk andere bureaus en/of studio's aan de bureaupool worden toegevoegd, aldus Eddini. De bedoeling is ook dat KLM meer zelf aan marketingcommunicatie zal gaan doen, via de inschakeling van eigen databanken.
In het kader van de reorganisaties gaat KLM in de oekomst meer kiezen voor een decentrale aanpak van de marketingcommunicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid