Overslaan en naar de inhoud gaan

Iglo brengt de PR in België onder bij LVTPR

De diepvriesproducent legt minder nadruk op gemak en meer op emotie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LVTPR België breidt zijn consumentenklantportfolio op het gebied van food uit met Iglo, de marktleider in diepvriesvoeding. Beide bedrijven gaan een samenwerking aan op lange termijn, waarbij LVTPR met Iglo meedenkt op strategisch niveau om de groei op lange termijn te waarborgen. De belangrijkste doelstelling is om de consument te overtuigen van de voordelen van diepvriesvoeding, op het vlak van kwaliteit, duurzaamheid en smaak.

related partner content for mobile comes here

‘Met Iglo kunnen we een mooie naam toevoegen aan ons klantportfolio in lifestyle en fast moving consumer goods. We kozen voor een creatieve, maar doelgerichte aanpak waarmee we voor Iglo in België het verschil willen maken. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking’, zegt Karolien Hessels, managing director van LVTPR België.

De markt herdefiniëren

In lijn met de nieuwe strategie van de Iglo Group, wil Iglo België zich herpositioneren op de markt. Dank zij haar positie als marktleider in diepvriesproducten verwacht Iglo in staat te zijn de markt te herdefiniëren. ‘Het merk zal zich voortaan minder richten op het gemak van de consument en meer de nadruk leggen op de emotionele aspecten, op wat de consument ervaart tijdens de maaltijden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in