Overslaan en naar de inhoud gaan

Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor

Samen met creative director Henk Haaima en operations director David Timmermans voert zij nu de dagelijkse leiding van het bureau.
Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor
Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor
Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor
Fabienne Jungerhans leidt Havana Harbor

Fabienne Jungerhans wordt agency lead van Havana Harbor in Rotterdam. Jungerhans was de afgelopen 6 jaar commercieel verantwoordelijk voor creatie bij Digital Agency Group als mt lid en werkte sinds 1,5 jaar in de rol als commercieel directeur en mt lid bij Havana Harbor. Samen met creative director Henk Haaima en operations director David Timmermans voert zij nu de dagelijkse leiding van het creatief digitale bureau, dat onderdeel is van de Candid-groep.

related partner content for mobile comes here

Havana Harbor stelt dat met de recentelijke versterking van Haaima en met de benoeming van Jungerhans het team compleet is om de verdere groeiambities te gaan realiseren.

Missie

Ruud Wanck, ceo Candid Platform legt uit dat de toepassing van technologie en beschikbare data steeds belangrijker worden.

‘Creativiteit is en blijft de belangrijkste factor om het verschil te maken. We zien dat terug in alles wat we doen en het is onze missie om onze relaties hierin mee te nemen. Met de benoeming van Jungerhans zijn we ervan overtuigd dat haar professionaliteit, bevlogenheid en relevante ervaring de optimale invulling gaat geven om onze doelen, samen met onze klanten, te realiseren.’

'Inzetten op innovatie en creatie'

Jungerhans vindt dat Havana Harbor zichzelf in een uitdagend jaar opnieuw uitgevonden heeft.

‘Dat kan alleen door te luisteren naar de vraag uit de markt. We beantwoorden de vraag vanuit creatie naar digitale middelen en platforms. Maar marketeers willen meer. Optimaal resultaat op alle kanalen. Daarvoor moet je als merk een naadloze ervaring neerzetten. Havana zal naast technology enabled design de komende tijd zwaar inzetten op innovatie en creatie vanuit data en inzicht. Zo willen we de komende jaren blijven groeien, ook internationaal, samen met onze trouwe klanten.’

Lees ook: XXS wint pitch van NS Retail

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in