Overslaan en naar de inhoud gaan

Aleks Fiege verlaat Unilever

Na 12,5 jaar Unilever vindt de voormalig senior marketing director het tijd om nieuwe businesses te ontdekken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het diepe
‘Ik ben uitgeleerd bij Unilever en ga op zoek naar iets nieuws’, zegt Fiege in een toelichting aan Marketing Online, ‘ik wil nieuwe businessses ontdekken. Ik heb geen buitenlandambities, dus namen de perspectieven bij Unilever voor mij snel af. Daardoor werd het meer van hetzelfde. Ik voelde meer energie als ik met externen praatte. Ik ga mezelf weer in het diepe gooien.’

Minder politiek
Dat diepe hoeft niet per se in een FMCG-omgeving te zijn, maar uitsluiten Doet Fiege dat evenmin. ‘Ik ga na een korte sabbatical van een maand of drie op zoek naar een nieuwe, merkgedreven, resultaatgerichte omgeving. Het liefst bij een bedrijf dat in transitie is.’ Is het aannemelijk dat Fiege terecht komt bij een bedrijf dat in de categorie ‘nieuwe economie’ valt? ‘Ja’, zegt hij, ‘ik verwacht dat ik bij een dergelijk bedrijf wel het meest kan leren. Maar het zou ook als general manager van een kleiner bedrijf kunnen zijn.’ Het moet in ieder geval kleiner, simpeler en met minder politiek dan bij Unilever zijn. ‘Maar dat heb je al snel. Veel groter dan Unilever ga je het niet vinden.’

Reorganisatie
Fiege wordt niet opgevolgd in zijn laatste positie. Wegens een reorganisatie worden de taken in zijn pakket op een andere manier ingevuld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in