Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea geeft mensen batterij-icoontjes en laat zien hoe je beter kunt opladen

De belangrijkste tip is natuurlijk de inrichting van je slaapkamer.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Woonwarenhuis Ikea zet het belang van goede nachtrust centraal in een nieuwe campagne. De video laat zien hoe een goede slaapkamerinrichting (die je natuurlijk koopt bij Ikea) je helpt om uit te rusten.

related partner content for mobile comes here

Iedereen heeft een batterijtje


In de video zie je een gezin dat gaat slapen. Ieder gezinslid heeft een batterij-icoontje bij zijn hoofd, dat laat zien hoe ver die persoon is opgeladen. De voice-over verandert allerlei dingen in de slaapkamer, zodat de batterijen steeds voller worden.

In de video zie je een gezin dat gaat slapen. Ieder gezinslid heeft een batterij-icoontje bij zijn hoofd, dat laat zien hoe ver die persoon is opgeladen. De voice-over verandert allerlei dingen in de slaapkamer, zodat de batterijen steeds voller worden.

In onder andere tv-reclame (60 seconden), online films en outdoor media laat het warenhuis zien hoe je je slaapkamer zou moeten inrichten. De campagne werd ontwikkeld door Havas Lemz en omvat verder non-spot radio, online advertising en social media.

Credits tv-commercial
Creative Agency:        Havas Lemz
Director:                     Floris Kingma (Czar)
Producer Czar:            Roos Blank
Agency Producer:       Marga Bierema
DOP:                           Gabor Deak
Sound:                         Feike de Wit (Soundcircus)
Edit:                            Teun Rietvelt 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in