Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN, Kinetic en Grey organiseren Fresh Air Challenge

Fresh Air is de naam van een ‘challenge’ waarmee ADCN, Kinetic en Grey Amsterdam de creativiteit en innovatie in Out of Home (OOH)…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De drie organisaties hebben de Fresh Air Challenge ontwikkeld om bureaus, adverteerders en exploitanten jaarlijks de nieuwste mogelijkheden van OOH zelf te laten exploreren. De mogelijkheden binnen OOH zijn door het enorme tempo van technologische ontwikkelingen tegenwoordig eindeloos: digitale, interactieve, custom-made uitingen kunnen een niet te evenaren impact op het publiek maken. De challenge wordt georganiseerd in samenwerking met Exterion Media, blowUP media en Clear Channel Nederland.

related partner content for mobile comes here

Kick-off bij G-Star op 16 februari


Bureaus in alle disciplines kunnen deelnemen aan de competitie met nieuwe concepten voor hun eigen klanten. Op 16 februari gaat de challenge van start tijdens een kick-off en briefing event bij G-Star. Hier spreken onder andere Thecla Schaeffer (CMO, G-Star), Liza Enebeis (Creative Director, Studio Dumbar), Samir Bantal (Director AMO, OMA), Kees Plattel (creative technologist), Frank de Ruwe (Creatyive Director, Natwerk) en Ger Baron (CTO, Gemeente Amsterdam) over hun visie op de toekomst van Out of Home. De deadline voor inzendingen is 12 maart. Een professionele jury onder leiding van Caroline Pay (Joint Chief Creative Officer, Grey London) zal de concepten beoordelen.

Alle deelnemers worden uitgenodigd voor een expositie van alle inzendingen en prijsuitreiking op donderdag 15 maart.


Alle deelnemers worden uitgenodigd voor een expositie van alle inzendingen en prijsuitreiking op donderdag 15 maart.

Alle deelnemers worden uitgenodigd voor een expositie van alle inzendingen en prijsuitreiking op donderdag 15 maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in