Overslaan en naar de inhoud gaan

Snelweg Sprookjes wint ook twee Grand Prix’ bij Eurobest

Na 3x Goud, 1x Zilver en 1x Brons nu ook VW-campagne van Achtung! en Isobar.
Snelweg Sprookjes
Snelweg Sprookjes

De Volkswagen-campagne Snelweg Sprookjes is een van de grote winnaars bij Eurobest, het festival voor de Europese creatieve sector. Vandaag werd in Londen bekend gemaakt dat het twee Grand Prix’ heeft gewonnen, de belangrijkste prijs van Eurobest. Eerder deze week werd de campagne al gelauwerd met drie keer goud, een zilveren en een bronzen medaille.  

related partner content for mobile comes here

Naast Snelweg Sprookjes was de enige andere Nederlandse prijswinnaar WPP/VBAT Amsterdam dat in de categorie Design brons won met Amsteldok - a WPP Campus.

Creatief denkvermogen

Snelweg Sprookjes is een app met luisterverhalen voor in de auto voor kinderen van 4 tot 11 jaar. Deze campagne, tot stand gekomen in samenwerking met De Nationale Voorleesdagen, stimuleert taalvaardigheden en het creatief denkvermogen. Objecten langs de Nederlandse snelwegen, zoals tunnels, viaducten, windmolens en tankstations, zijn in kaart gebracht en worden real-time verwerkt in de spookjes. Zo wordt een tunnel in Snelweg Sprookjes zomaar een lanceerinstallatie voor een raket.

Multidisciplinair 

Snelweg Sprookjes is gemaakt met een multidisciplinair team waarin technologie en data net zo belangrijk waren als storytelling en (sound) design. De bureaus Achtung!mcgarrybowen en Isobar zijn beid onderdeel van het Dentsu Aegis Network Nederland.

De case-video

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in