Overslaan en naar de inhoud gaan

3x Goud, 1x Zilver en 1x Brons voor Snelweg Sprookjes bij eurobest

Nederland wint 6 eurobest awards, waarvan 5 voor Achtung!/Isobar. CDO Daniël Sytsma reageert. Donderdag worden de Grand Prix uitgereikt.
Schets voor Snelweg Sprookjes
Schets voor Snelweg Sprookjes
Schets voor Snelweg Sprookjes
Schets voor Snelweg Sprookjes

Hieronder de eurobest awards voor Nederland:

related partner content for mobile comes here

In de categorie Brand Experience & Activation:

Zilver voor Snelweg Sprookjes , VW/Isobar (A03 Durable Consumer Goods including Automotive)

Creative Data:

Goud voor Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A04 Data Storytelling)

Design:

Brons voor Amsteldok - a WPP Campus, WPP/VBAT Amsterdam (A01 Creation of a new Brand Identity)

Digital Craft:

Brons voor Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (D02 Data Storytelling)

Entertainment:

Goud voor Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A06 Audio Content)

Mobile:

Goud voor Snelweg Sprookjes, VW/Isobar (A01 Activation by Location)

 

Nederland was in totaal 15 keer genomineerd.

MediaMonks won in de categorie Design nog brons met de campagne Pink Ribbon: Care While You Care van DDB Düsseldorf en in de categorieën Brand Experience & Activation en Direct tweemaal brons met BVG: Mind the Gap van Serviceplan München.

 

Multidisciplinaire creativiteit

Daniël Sytsma, Chief Design Officer EMEA Isobar & ECD Studio Kraftwerk en Achtung!mcgarrybowen, reageert: 'Snelweg Sprookjes is niet een typisch art en copy project. We hebben dit gemaakt met een multidisciplinair team waarin technologie en data net zo belangrijk waren als storytelling en (sound) design. Dat we in zoveel verschillende categorieën bij alle grote festivals winnen, is een hele mooie erkenning voor die gezamenlijke aanpak.'

Bekijk de fraaie case-film hier.

Snelweg Sprookjes
Snelweg Sprookjes

Dit waren de 8 juryleden namens Nederland:

Komende donderdag 12 december vindt in Londen de award show plaats, waarbij ook de Grand Prix en alle zogeheten Special Awards, inclusief de Young Creatives, bekend zullen worden gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in