Overslaan en naar de inhoud gaan

Julius Minnaar verruilt Dentsu Aegis Network voor IPG Mediabrands

Minnaar gaat IPG Mediabrands Benelux leiden als opvolger van Diederik Breijer. Mark van Dijk volgt hem op bij DAN.
Julkius
Julius Minnaar en zijn opvolger (r.) Mark van Dijk.
Julkius
Julius Minnaar en zijn opvolger (r.) Mark van Dijk.

CEO Julius Minnaar heeft besloten te vertrekken bij Dentsu Aegis Network Nederland. Mark van Dijk, momenteel CCO, volgt hem per 1 januari 2020 op. 

Minnaar gaat per 1 april 2020 IPG Mediabrands Benelux leiden. Daarmee volgt hij Diederik Breijer op, die eerder dit jaar vertrok.

Minnaar werkt al bijna negen jaar als CEO bij Dentsu Aegis Network. In deze periode heeft hij het bedrijf in Nederland geleid met een visie op duurzame groei. Door acquisities en integraties is het bedrijf onder zijn leiderschap van 160 naar 750 medewerkers gegroeid.

'Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier met mijn team en onze klanten samengewerkt. Dentsu Aegis Network is in deze jaren uitgegroeid tot een bedrijf dat vooroploopt in de Nederlandse markt op het gebied van media-innovaties. Tevens waren wij de eerste om geïntegreerde partnerships met klanten te ontwikkelen. Het was voor mij een voorrecht om zoveel jaren samen te werken met getalenteerde en ambitieuze collega’s. Het exponentieel laten groeien van ons bedrijf is alleen mogelijk geweest dankzij de goede samenwerking binnen het managementteam.'

Over zijn stap naar IPG Mediabrands zegt hij: 'ik heb twee keer eerder bij IPG Mediabrands gewerkt, inclusief mijn eerste baan in de media-industrie dus het voelt goed om weer 'thuis te komen'. Mediabrands is een zeer belangrijke en krachtige speler die opereert in een steeds uitdagender wordend speelveld.'

related partner content for mobile comes here

Mark van Dijk

Mark van Dijk vervulde sinds november 2018 de rol van CCO binnen Dentsu Aegis Network Nederland. Hij was van 2011 tot 2017 Managing Director van iProspect Nederland.

Van Dijk: 'Wij willen voorop blijven lopen in data en technologie gedreven inzet van media, creatie en CRM en zullen daarbij
onverminderd focus houden op de geïntegreerde partnerships met onze klanten. De manier waarop al onze getalenteerde en gedreven mensen daar iedere dag samen aan werken is denk ik uniek en vormt dé basis voor onze verdere groei.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in