Overslaan en naar de inhoud gaan

Ivo Roefs CMO Schuberg Philis

'Ik ga het honderdprocent-principe verder ontwikkelen.'
Ivo
Ivo

Ivo Roefs (48) is per 18 november chief marketing officer (CMO) bij IT-dienstverlener Schuberg Philis. Roefs vertrok vorig jaar na 17 jaar bij DDB, waar hij tien jaar CEO was.

Roefs taak is om bij Schuberg Philis het ‘honderdprocent-principe’ verder te ontwikkelen. ‘Het doorleven van marketing binnen de hele organisatie. Ik ben ervan overtuigd dat het de Haarlemmerolie is voor elke organisatie’, legt hij uit. ‘Deze prachtige obsessie sprak me meteen aan. Toen ik door een headhunter werd benaderd, bleken we dezelfde ambities te hebben. Sterke marktproposities zijn gemaakt van iets wat de makers werkelijk ménen. Mijn taak zal zijn om dat relevanter, scherper en effectiever om te zetten naar marktsucces en talentaanwas voor Schuberg Philis.’

related partner content for mobile comes here

'Best bewaarde geheim'

Schuberg Philis is een business technologiebedrijf dat zijn oorsprong heeft in hosting en datacenters en uitgroeide tot een consultancy-achtige partner voor bedrijven en merken. Volgens Roefs draait het om vraagstukken die gaan om ‘digitale transformatie van bedrijfskritische processen’.

‘Schuberg Philips is misschien wel het best bewaarde geheim in de markt en toch hebben ze veel grote bedrijven als klant, als Heineken, KLM, Jumbo en verschillende banken.’

Managing Director Tom den Hartog zegt: ‘Wij zijn autonoom een merk geworden, nu zijn we van plan om een superbrand te worden. Dus besloten we om met Ivo Roefs een echt merkenmens in huis te halen.’


Roefs is ook voorzitter van Dutch Digital Agencies (DDA).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in