Overslaan en naar de inhoud gaan

Louwman Group neemt belang in Fietsvoordeelshop.nl

De ambitie van auto-importeur Louwman is 'om zakelijke en particuliere klanten een totaalconcept voor mobiliteit aan te bieden.'
Louwman Fietsenvoordeel.nl
Louwman Fietsenvoordeel.nl

Fietsvoordeelshop.nl exploiteert zowel een groot online platform als een aantal fysieke vestigingen in Amersfoort, Amstelveen, Eindhoven, Heerhugowaard, Opmeer en Utrecht (De Meern). Door de investering van Louwman kan het bedrijf sneller realiseren. Directeur Mark Vriend: 'Door de samenwerking met Louwman Group komt onze groei in een hogere versnelling. Wij willen op meer plaatsen winkels openen, maar zien ook online grote kansen om verder door te groeien.'

Willem Verschuur, die als directeur de divisie Innovation, Digital & Data van Louwman Group leidt, zegt over de deelneming: 'Louwman Group heeft de ambitie om iedere consument de best passende mobiliteitsoplossing te bieden. Louwman Group en Fietsvoordeelshop.nl gaan een intensieve samenwerking aan om de vraag naar brede multimodale mobiliteit, waar - elektrische - fietsen een belangrijk onderdeel van zijn, in te vullen.' 
Louwman en Fietsvoordeelshop.nl zijn beide familiebedrijven.

related partner content for mobile comes here

Via een merk als Peugeot was Louwman al actief op de fietsenmarkt. Ook andere importeurs breiden uit in dit domein. Zo nam Pon Bike recent Urban Arrow over en nam Pon eerder een belang in SwapFiets. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in