Overslaan en naar de inhoud gaan

Gravity aan de slag voor farmaceut Novartis

Het bureau ondersteunt de geneesmiddelenproducent in de ontwikkeling van een innovatief digitaal platform.
Novartis
Novartis

Creatief digitaal bureau Gravity gaat aan de slag voor farmaceut Novartis. Het bureau ondersteunt de geneesmiddelenproducent in de ontwikkeling van een innovatief digitaal platform.

related partner content for mobile comes here

De Zwitserse farmaceut zocht een bureau met een specialisatie in usability research, design en development en kwam uit bij Gravity. De aftrap van dit eerste project vond plaats in de vorm van een tweedaagse design sprint op het internationale Novartis hoofdkantoor in Basel. Het doel van het platform is om een belangrijk proces bij Novartis te vereenvoudigen en versnellen, zodat patiënten daar baat bij hebben. Inmiddels ligt er een prototype klaar.

Volgens Managing Director van Gravity, Marco Groenendijk, is het project het bureau op het lijf geschreven. 'De drijfveer van Gravity is om digitale oplossingen te bieden die het leven van de gebruiker makkelijker maken. Reimagine medicine is de missie van Novartis, waarbij data en digitale technologie wordt gebruikt om innovatie binnen de geneesmiddelenindustrie te brengen. Dat willen ze niet alleen doen in de ontwikkeling van de behandelingen zelf, maar in elk aspect wat het leven van de patiënt kan verbeteren en verlengen. Het te ontwikkelen platform moet daar uiteindelijk een bijdrage aan leveren.'

Novartis is een van de grootste farmaceuten ter wereld. Het Nederlandse hoofdkantoor staat in Amsterdam. Gravity werkt vanuit Amersfoort en Haarlem voor klanten als bol.com, Grandvision, Unilever, Riedel en DHL.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in