Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw gevormde The Data Agency neemt Invicta over

Eerste stap van overkoepelend bureau, waaronder naast invicta ook EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID vallen.
Frank de Beun, ceo van The Data Agency
Frank de Beun, ceo van The Data Agency
Frank de Beun, ceo van The Data Agency
Frank de Beun, ceo van The Data Agency

De nieuw gevormde The Data Agency heeft Invicta overgenomen, het bedrijf achter het platform Invenna, dat zich richt op consumentendata. Hiermee wil The Data Agency  zijn positie verstevigen op het gebied van database management.

related partner content for mobile comes here

The Data Agency werd vorige maand gepresenteerd. Het bedrijf voegt de merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID samen. Het zorgt dat ze kennis delen en neemt een deel van de bedrijfsvoering uit handen. Technologie, data en analyse vormen de verbindende factoren tussen de merken. The Data Agency werkt momenteel onder meer voor Etos, Renault, Dynamo Retail Groep en Moneyou.

De overname van Invicta is de eerste stap van de groep om het portfolio uit te breiden. Invicta is gespecialiseerd in datagedreven marketing en heeft  ervaring in het ontsluiten van (big) databronnen, het inzetten van artificial intelligence, customer journey's en het opzetten van omnichannel-aanpak.Dat doet het onder meer via Invenna, dat zich richt op data van consumenten. 

''Het platform sluit naadloos aan op de propositie van LynqID', zegt Frank de Beun, ceo van The Data Agency, 'en ligt in het verlengde van de propositie van Human Inference. Het verbindt de merken.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in