Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob Zuurbier verruilt Superheroes New York voor Pacific Digital

Hij krijgt als managing director de leiding over Noord-Amerika, vanuit San Diego, Californië.
Rob Zuurbier met  dochtertje
Rob Zuurbier met dochtertje
Rob Zuurbier met  dochtertje
Rob Zuurbier met dochtertje

Van de oost- naar de westkust. Rob Zuurbier heeft New York ingeruild voor San Diego, waar hij als managing director is aangesteld bij  de VS-tak van de Pacific Digital Group. Dit snelgroeiende adviesbureau in performance-marketing heeft kantoren in Californië, Londen en Mexico City. 

related partner content for mobile comes here

Zuurbier is afkomstig van SuperHeroes New York, waar hij begin 2016 als managing partner begon. Daarvoor werkte ruim 9 jaar in verschillende rollen binnen het Dentsu Aegis-netwerk, bij bureaus in Amsterdam, Brussel, London en New York. Hij gaf leiding op accounts als Canon, Chevron en Absolut Vodka. 

Zijn ervaring met merkcampagnes was een van de belangrijkste redenen waarom Pacific voor Zuurbier koos. 'Ik ben hier om het bureau te helpen transformeren en creatieve focus toe te voegen’, zegt hij over zijn overstap. Daarnaast zal Zuurbier helpen bij het uitbouwen en lanceren van het eigen advertentietechnologieplatform dat Pacific nu al meer dan 5 jaar ontwikkelt. 

De keuze voor Pacific was 'een no-brainer, ‘stelt Zuurbier. 'Ik wil me graag verder ontwikkelen en geavanceerde marketingmogelijkheden verkennen. Pacific is de plek bij uitstek om dit te doen.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in