Overslaan en naar de inhoud gaan

Eén van de grootste nachtclubs op Ibiza kiest Nederlands bureau voor zijn sociale media

Molecule Social start met de TikTok-strategie van nachtclub Pacha.
Pacha Ibiza
Pacha hoort bij de bekendste clubs van Ibiza
© Screenshot Pacha-website
Pacha Ibiza
Pacha hoort bij de bekendste clubs van Ibiza
© Screenshot Pacha-website

The Pacha Group, uitbater van één van de bekendste nachtclubs op feesteiland Ibiza, kiest Molecule Social voor zijn socialmediastrategie. Molecule Social start met een TikTok-strategie voor nachtclub Pacha, vertelt oprichter Robert Tammens aan Adformatie. Doel van die strategie is het merk bij een nieuwe generatie bezoekers introduceren. 

related partner content for mobile comes here

Pacha, in 1973 gestart, is uitgegroeid tot één van de grootste clubs op Ibiza en heeft zeker in de zomer vrijwel elke avond optredens van wereldberoemde artiesten. Tammens noemt het daarom 'een hele grote eer' dat zijn bureau uit Den Haag is gekozen voor de socialmediastrategie. Molecule Social leverde in het verleden campagnes voor onder meer Samsung, Blokker, Artsen zonder Grenzen en Vogue. 

Dat Five Holdings, het bedrijf dat The Pacha Group vorig jaar overnam, uitkwam bij Molecule Social, kan komen omdat Tammens zelf een bekende is op Ibiza. Hij startte en is nog steeds verantwoordelijk voor het account @Ibiza op TikTok, dat inmiddels 1,7 miljoen volgers heeft.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in