Overslaan en naar de inhoud gaan

Alfred neemt socialbureau OnSocial over, bureau blijft onder eigen naam opereren

De oprichters houden de dagelijkse leiding over OnSocial.
OnSocial oprichters
De twee oprichters van OnSocial
© Afbeelding: aangeleverd
OnSocial oprichters
De twee oprichters van OnSocial
© Afbeelding: aangeleverd

Bureaugroep Alfred International neemt OnSocial over, een bureau dat zich richt op sociale media, influencers en creators. Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani houden de dagelijkse leiding over OnSocial, dat ook onder de eigen naam actief blijft voor bestaande en nieuwe klanten. 

related partner content for mobile comes here

Groeien in social

'Dit is een geweldige stap voor OnSocial,' zegt Van Pareren. 'Door onze kracht te bundelen met de merkdenkers van Alfred, kunnen we onze capaciteiten uitbreiden en onze klanten nog beter van dienst zijn. We kijken ernaar uit om samen nog veel meer tof werk te maken.'

Alfred wil met de overname van OnSocial groeien in het social- en influencerdomein. OnSocial komt daarom te bestaan naast het bestaande label Freddy, dat zich richt op merkactivaties. 

OnSocial is gespecialiseerd in short-form video's voor onder meer Instagram, YouTube en TikTok en houdt zich bezig met het ontwikkelen van socialmediastrategieën, concepting, productie, kanaalbeheer, het integreren van merkcampagnes op sociale media en samenwerkingen met influencers en creators. 

De groei van 'socialbureaus' blijft niet onopgemerkt in de reclamebranche. Zo werd vorige week Lijm overgenomen door Team5pm, dat ook wil groeien in dit domein.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in