Bureaugroep Alfred International neemt OnSocial over, een bureau dat zich richt op sociale media, influencers en creators. Aldwin van Pareren en Zaid El Ouardani houden de dagelijkse leiding over OnSocial, dat ook onder de eigen naam actief blijft voor bestaande en nieuwe klanten.
Groeien in social
'Dit is een geweldige stap voor OnSocial,' zegt Van Pareren. 'Door onze kracht te bundelen met de merkdenkers van Alfred, kunnen we onze capaciteiten uitbreiden en onze klanten nog beter van dienst zijn. We kijken ernaar uit om samen nog veel meer tof werk te maken.'
Alfred wil met de overname van OnSocial groeien in het social- en influencerdomein. OnSocial komt daarom te bestaan naast het bestaande label Freddy, dat zich richt op merkactivaties.
OnSocial is gespecialiseerd in short-form video's voor onder meer Instagram, YouTube en TikTok en houdt zich bezig met het ontwikkelen van socialmediastrategieën, concepting, productie, kanaalbeheer, het integreren van merkcampagnes op sociale media en samenwerkingen met influencers en creators.
De groei van 'socialbureaus' blijft niet onopgemerkt in de reclamebranche. Zo werd vorige week Lijm overgenomen door Team5pm, dat ook wil groeien in dit domein.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!