Overslaan en naar de inhoud gaan

Sportmerk On kiest voor Gardeners

Bureau gaat werken voor de Nederlandse en Belgische markt.
On-Gardeners
On-Gardeners

Het Zwitserse sportmerk On kiest voor Gardeners als bureau voor de Nederlandse en Belgische markt. De samenwerking is inmiddels begonnen met een pr-activatie rondom de lancering van de nieuwste hardloopschoen: de Cloudmonster 2. Gardeners gaat het hele jaar aandacht creëren voor het merk, met onder meer creatieve (pr-)campagnes en consumentenactivaties.

related partner content for mobile comes here

Volgens Laura van der Heiden, marketing lead BeNe bij On, sluiten de kernwaarden 'naadloos aan bij die van Gardeners'. 'Als duurzaam sportmerk staat doing good hoog in ons vaandel. We zijn met On een mooie groei aan het doormaken en willen - na het succes van de lancering van de Cloudmonster 2 - samen met Gardeners bouwen aan een sterke merkpositie voor On in Nederland en België.'

On is veertien jaar geleden ontstaan in de Zwitserse Alpen met het doel om de beleving van hardlopen revolutionair te veranderen met de belofte: run on clouds. Het merk is aanwezig in zestig verschillende landen. 

Cloudmonster 2 campagne

De Cloudmonster 2 werd gelanceerd met een grootschalige wereldwijde campagne. Dj-producers en neurowetenschappers creëerden voor de campagne samen een muziekmix die aansluit op de pasfrequentie en zo moet helpen efficiënter te rennen. Gardeners bracht de ‘On Energy Run’ naar Nederland: een party on the run met dj L'Atelier die tijdens het rennen live een set draait op basis van deze soundtrack. Na een editie voor media en influencers kunnen ook consumenten op 5 april de Energy Run van On ervaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in