Overslaan en naar de inhoud gaan

Bike Totaal kiest voor M2|OC na een pilot van drie maanden

Na een merkoperatie komt Bike Totaal met een nieuwe, geïntegreerde aanpak in media.
Campagnebeelden van Bike Totaal
Campagnebeelden van Bike Totaal
Campagnebeelden van Bike Totaal
Campagnebeelden van Bike Totaal

Fietsretailer Bike Totaal, onderdeel van Dynamo Retail Group, heeft na een pilot van drie maanden gekozen om ook voor de lange termijn samen te gaan werken met media- en commercebureau M2|OC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de off- en online strategie, planning en inkoop voor media.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe huisstijl

Dynamo Retail Group heeft afgelopen jaar zijn merken Bike Totaal en Profile ‘de Fietsspecialist’ samengebracht onder één merk met de naam Bike Totaal. Er zijn een nieuw logo en huisstijl ontwikkeld die de vitaliteit, groei en optimisme van het nieuwe Bike Totaal moeten uitdragen.

Met de koerswijziging en ambitie om te groeien, kwam er ook behoefte aan een nieuwe en geïntegreerde aanpak in media, waarbij branding en performance-media worden samengebracht.

Omnichannel

Commercieel manager Ewout Paats van Bike Totaal stelt dat de scherpere focus op de klant zichtbaar is in onder meer de verbetering van de klantreizen 'vanuit de omnichannel benadering'.

Paats: 'Dit vereist ook een marketingmix die hierop is afgestemd. Door de samenwerking met M2|OC kunnen we dit optimaal realiseren. De samenwerking in de voorbereiding naar de vernieuwde Bike Totaal-website de afgelopen maanden hebben ons het vertrouwen gegeven dat dit werkt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in