Overslaan en naar de inhoud gaan

Viktor van der Wijk managing director UM

Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op.
Viktor van der Wijk
Viktor van der Wijk

Viktor van der Wijk begint per april als managing director bij UM. Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op die recent vertrokken bij UM. De reden van hun vertrek werd niet bekendgemaakt. 

related partner content for mobile comes here

Van der Wijk was eerder actief als ceo en mede-eigenaar van Storm Digital. Dat bureau werd in 2019 verkocht aan Accenture Interactive. Hij was ook VP digital marketing bij KLM en vervulde diverse freelance C-level posities binnen de branche.  

'Samen met het getalenteerde team is het streven om grenzen te verleggen, innovatieve oplossingen te bieden en onze klanten naar nieuwe hoogten te brengen', zegt Van der Wijk. 'Het is een opwindende tijd om deel uit te maken van deze dynamische industrie en ik wil mijn bijdrage leveren aan het succes van UM.'

Met Van der Wijks digitale- en data-achtergrond en met een 'growth mindset' moet hij de businesstransformatie van UM en IPG Mediabrands verder versnellen, laat Saskia Wagenmakers, ceo IPG Mediabrands, weten. 'Daarbij kunnen we met de komst van Viktor verder bouwen aan de lijn die we hebben ingezet: onze klanten centraal zetten en onze eigen organisatie vereenvoudigen om zo de beste geïntegreerde marketingoplossingen te kunnen bieden aan onze klanten. Een continu proces van aanpassen en veranderen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in