Overslaan en naar de inhoud gaan

Auke Boersma nieuwe chief commercial officer Candid Amplify

Boersma had de afgelopen 23 jaar verschillende functies in de digitale wereld, waaronder bij GroupM en Adcombi.
Auke Boersma
Auke Boersma

Auke Boersma is per 1 april aangesteld als chief commercial officer van Candid Amplify, onderdeel van het Candid platform. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de media investment management (media trading) dienstverlening van Candid. Boersma wordt ook medeverantwoordelijk voor het commerciële beleid binnen de Candid mediabureaus M2|OC en Stroom. 

related partner content for mobile comes here

Daarnaast komt het recentelijk overgenomen Mobile Journey ook onder zijn verantwoordelijkheid te vallen. 

Boersma neemt plaats in het Internationale Executive Committee van Candid en rapporteert rechtsreeks aan ceo Ruud Wanck.

Boersma had de afgelopen 23 jaar verschillende functies in de digitale wereld, waaronder bij GroupM en Adcombi.

‘Candid streeft er vanuit zijn platformpropositie naar om de complexiteit voor adverteerders en hun merken zo veel mogelijk te beperken. Ik zie het dan ook als een enorme uitdaging om zowel de groei van Candid verder te stimuleren als het minder complex te maken voor onze klanten’, zegt Boersma.

Wanck: ‘Met toevoegingen van Dunkd en Mobile Journey aan ons platform laten we zien dat we voortdurend bezig zijn met het uitbreiden van onze diensten en het verbreden van ons platform. Met de komst van Auke zullen we nog meer invulling gaan geven aan het optimaliseren en maximaliseren van het resultaat van de media-investeringen van onze huidige en nieuwe klanten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in