Overslaan en naar de inhoud gaan

Snapchat krijgt meer reclames die draaien om augmented reality

Snap geeft adverteerders ook de mogelijkheid om copy te genereren met behulp van artificiële intelligentie (AI).
Snapchat AR extensions
Adverteerders kunnen vanaf september aan de slag met AR extensions
© Afbeelding: Snap
Snapchat AR extensions
Adverteerders kunnen vanaf september aan de slag met AR extensions
© Afbeelding: Snap

Snap - het bedrijf achter Snapchat - wil adverteerders meer mogelijkheden geven om pakkende reclames te tonen in zijn app. Daarom kunnen merken Augmented Reality (AR)-lenzen - die digitale elementen via de smartphonecamera projecteren in de echte omgeving - in meer advertentieformaten gebruiken. Copy creëren voor Snapchat-campagnes kan straks bovendien met hulp van een ingebouwde 'GenAI copy generator', een functie die al in verschillende andere advertentieplatformen zit.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in